Yourgifts.am

Վերադարձի քաղաքականություն

1. Ընդհանուր դրույթներ

1.1. Պատշաճ որակի ապրանքների վերադարձն իրականացվում է, եթե դրա ներկայացումը (փաթեթավորում, կնիքներ, պիտակներ և այլն), պահպանվում են սպառողական հատկությունները, ինչպես նաև առկա է նշված Ապրանքի գնման փաստն ու պայմանները հաստատող փաստաթուղթ (պատվերի ձև կամ կանխիկ գումար): անդորրագիր):

1.2. Լավ որակի Ապրանքը վերադարձնելու դեպքում Վաճառողի կողմից Հաճախորդին Ապրանքի առաքման արժեքը հանվում է վերադարձի գումարից: Հաճախորդի կողմից վերադարձված ապրանքը Վաճառողին առաքելու հետ կապված ծախսերը չեն փոխհատուցվում:

1.3. Ապրանքից հրաժարվելու դեպքում, եթե այն կազմում է հավաքածուի մաս, վերադարձը կատարվում է միայն ամբողջական հավաքածուի տեսքով։

1.4. Ապրանքը վերադարձնելու կամ թերի ապրանքը նմանատիպ ապրանքի հետ փոխանակելու համար Հաճախորդը համապատասխան Դիմում է ուղարկում MEK+MEK ՍՊԸ-ի Հաճախորդների սպասարկման ծառայություն zgorsever@gmail.com հասցեով:

1.5. Հայտի քննարկումը և դրամական միջոցների վերադարձը կատարվում են Հայտը ստանալու օրվանից 10 օրացուցային օրվա ընթացքում, բայց ոչ շուտ, քան Հաճախորդի կողմից թերի Ապրանքի վերադարձը:

1.6. Գումարի վերադարձը կատարվում է Վաճառողի հաշվին ոչ ուշ, քան վերադարձված ապրանքը Վաճառողի պահեստում ստանալու օրվանից ոչ ուշ, քան 10 օրվա ընթացքում՝ հետադարձ հայտի ընդունման նախնական հաստատման դեպքում:

1.7. Գումարի վերադարձը կատարվում է.

- Հաճախորդի տվյալների համաձայն միջոցներ փոխանցելով.

- միջոցներ փոխանցելով Հաճախորդի բոնուսային հաշվին

- վերադառնալով այն պլաստիկ քարտին, որով վճարումը կատարվել է կայքում։

1.8. Անկանխիկ վճարման դեպքում Հաճախորդին դրամական միջոցների վերադարձը կատարվում է միայն Վաճառողի կողմից վերադարձի Դիմումի ընդունումը Ապրանքը ստանալու օրվանից 10 օրվա ընթացքում հաստատելուց հետո: Ապրանքների համար գումար վերադարձնելու համար այն եղանակով, որը դուք օգտագործում եք դրա համար վճարելիս (եթե դա պլաստիկ քարտ չէ), դուք պետք է կապվեք Հաճախորդների աջակցման ծառայության հետ zgorsever@gmail.com հասցեով:

2. Լավ որակի ապրանքների վերադարձ/փոխանակում

2.1. Հաճախորդն իրավունք ունի ցանկացած պահի հրաժարվել Ապրանքներից մինչև դրանք ստանալը: Ապրանքը ստանալու օրվանից 7 օրվա ընթացքում Հաճախորդն իրավունք ունի վերադարձնել որակյալ Ապրանքը, եթե Հաճախորդը բավարարել է հետևյալ պայմանները.

• Ապրանքների արտաքին տեսքի պահպանում (փաթեթավորում, կնիքներ, պիտակներ և այլն):

• Նյութը չի օգտագործվել։

• Ապրանքների սպառողական հատկությունների պահպանում.

• Նշված ապրանքի գնման փաստը և պայմանները հաստատող փաստաթղթի առկայություն (պատվերի ձև կամ կանխիկի անդորրագիր):

2.2. Հաճախորդը պետք է լրացնի Վերադարձի Դիմում և ուղարկի այն Հաճախորդների աջակցության ծառայությանը zgorsever@gmail.com էլ. Հայտը կքննարկվի, որից հետո Հաճախորդը կստանա Հայտի ընդունման հաստատում գումարի վերադարձի համար:

2.3. Հետադարձի համար Դիմումի քննարկման հաստատում ստանալուց հետո Հաճախորդը պետք է համապատասխան Ապրանքը ուղարկի Վաճառողին՝ փոստային առաքմամբ (փոստային հասցե՝ 1207, Հայաստան, Գեղարքունիք, գյուղ Իսահակյան 3, «ՄԵԿ+ՄԵԿ» ՍՊԸ): Լավ որակի ապրանքները վերադարձնելիս առաքումը կատարվում է Հաճախորդի հաշվին:

2.4. Եթե ​​Ապրանքը փոխանցվել է քանակի, տեսականու, ամբողջականության վերաբերյալ պայմանագրի պայմանների խախտմամբ, ապա Հաճախորդը պարտավոր է այդ խախտումների մասին ծանուցել Վաճառողին Ապրանքը ստանալուց ոչ ուշ, քան 20 օր հետո:

3. Անբավարար որակի ապրանքների վերադարձ/փոխանակում

3.1. Անբավարար ապրանքների վերադարձի կամ փոխանակման ժամկետը 14 օրացուցային օր է՝ ապրանքների ստացման օրվանից:

3.2. Հաճախորդը պետք է Հաճախորդների Աջակցման Ծառայությանը ուղարկի zgorsever@gmail.com էլ. Դիմումը կքննարկվի, որից հետո Հաճախորդը կստանա հայտի ընդունման հաստատում: Թերի իրերը փոխարինելու և փոխհատուցելու պահանջները քննարկվում են ամուսնության լուսանկարները ներկայացնելուց հետո:

3.3. Ավելին, Հաճախորդը պետք է համապատասխան Ապրանքներ ուղարկի Վաճառողին՝ փոստային առաքման միջոցով

3.4. Այն դեպքում, երբ Հաճախորդի կողմից ոչ պատշաճ որակի ապրանքների վերադարձը կատարվել է փոստով, Ապրանքների վերադարձի առաքման համար Հաճախորդի ծախսերը փոխհատուցվում են Վաճառողի կողմից: Հետևաբար, Հաճախորդը պետք է էլեկտրոնային փոստով ուղարկի սկանավորված անդորրագիր zgorsever@gmail.com հասցեին՝ հաստատելով Հաճախորդի ծախսերը՝ կապված Ապրանքները փոստով ուղարկելու հետ:

4. Հայցադիմումն ընդունելու մերժման հիմքերը.

4.1. MEK+MEK ՍՊԸ-ն չի քննարկում և չի ընդունում այն ​​ապրանքների նկատմամբ պահանջները, որոնք ունեն օգտագործման նշաններ, ներառյալ (բայց չսահմանափակվելով) արտաքին կամ ներքին տեսքին հասցված վնաս (քերծվածքներ, կոտրված անկյուններ, պատռված կամ կեղտոտ էջեր), կոտրված կամ մասերի պառակտում, դեֆորմացիա կամ գրքի բլոկից դուրս ընկնել, այն դեպքում, երբ սույն կետում նշված վնասը բացահայտվել է Ապրանքը Հաճախորդին փոխանցելուց հետո: MEK + MEK ՍՊԸ-ի կամ Սուրհանդակի աշխատակիցը, նախքան Ապրանքի համար գումարը վերադարձնելը, ստուգում է վերադարձված Ապրանքը` ապրանքը Հաճախորդին փոխանցելուց հետո առաջացած վնասի համար:

4.2. Վերոնշյալ օգտագործման հետքերի հայտնաբերման դեպքում Հաճախորդի Դիմումը (Հայցը) չի բավարարվում, միջոցները չեն վերադարձվում։

*Դուք ընդունում և համաձայնում եք, որ ձեր դիմումը «MEK + MEK» ՍՊԸ-ի օպերատոր ծառայությանը պատվեր տեղադրելու վերաբերյալ ձեր կամավոր համաձայնության հաստատումն է վերը թվարկված ապրանքների վերադարձի բոլոր Կանոնների հետ: